28.06.2014 r.34 boisko piłka nożna.79 FESTYN 650-LECIE SŁUP.047 Otwarcie swietlicy.23
Styczeń 2017
P W Ś C P S N
« Gru   Lut »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

YouTube

Sołtys: Zapraszam do pisania na chacie
Anonymous2: można bez logowania
Sołtys: not-one-care
Anonymous4: z telefonu działa
Anonymous4: cool
Sołtys: Przypominam o zebraniu wiejskim
Sołtys: Dziękuję wszystim obecnym za udział w zebraniu wiejskim. Na zebranie przyszło 31 osób.
Sołtys: Można już zapoznać się z podziałem Funduszu Sołeckiego na 2017 r.
Anonymous1315: smile
Anonymous1758: super strona
Sołtys: pozdrowienia dla mieszkańców Słup
Sołtys: zapraszamy na seans filmowy 22.10.2016 r.
Anonymous4950: Fajna strona.
Anonymous5637: Powodzenia na zawodach w siateczce
Sołtys: Dziękujemy
Anonymous28054: hehe
Anonymous33767: Wesołych Świąt dla mieszkańców Słup

Dzienne Archiwa: 24 stycznia 2017

Szczegóły informacji
Stanowisko pracy: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:

Obywatelstwo polskie.
Wykształcenie średnie techniczne: preferowane wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo.
Znajomość przepisów dotyczących samorządu terytorialnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego, Ustawy o drogach publicznych.
Bardzo dobra obsługa komputera: znajomość programów pakietu Office, do kosztorysowania.
Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Nieposzlakowana opinia.
Prawo jazdy kat. B.

b. Wymagania dodatkowe:

Mile widziane doświadczenie zawodowe, na podobnym stanowisku.
Umiejętność kreatywnego myślenia.
Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych
Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Gotowość ciągłego uczenia się.
Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

– Opracowywanie projektów planów sieci drogowej oraz bieżące informowanie o tych planach komórki organizacyjne właściwe do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz inwestycji.
– Opracowywanie projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich.
– Ocena efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych.
– Bieżąca analiza dokumentacji projektowej pod względem poprawności i wykonalności zaprojektowanych rozwiązań.
– Reprezentowanie Gminy na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową w szczególności z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot.
– Udział w realizacji, w imieniu i na rzecz Gminy, uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi zrealizowanych inwestycji w zakresie budowy, przebudowy i remontów dróg, po ich oddaniu do użytkowania.
– Udział w kontrolach na terenie budowy w zakresie inwestycji drogowych.
– Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych i przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom.
– Sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich właściwym instytucjom.
– Prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia dróg gminnych – usuwanie awarii i konserwacja w/w urządzeń.
– Dbałość o właściwe oznakowanie dróg będących w zarządzie gminy.
– Zlecanie i nadzorowanie działań związanych z zimowym i letnim utrzymaniem dróg.
– Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego.
– Nadzór nad grupą interwencyjną wykonującą bieżące prace przy naprawie i utrzymaniu dróg.


Więcej informacji TUTAJ

KALENDARZOWY PLAN IMPREZ SPORTOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ URZĄD GMINY DYWITY NA ROK 2017

25.02. XVII Mistrzostwa Gminne Tenisa Stołowego – ZS Dywity
01.03. IX Gminny Turniej Siatkówki Mieszanej – ZS Tuławki
08.04. VIII Gminny Turniej „Dwa Ognie 2017” – ZS Tuławki
20.05. X Turniej Piłkarski Piątek Samorządowych – miejsce do ustalenia
maj Turniej Tańca Sportowego Cheerleaders – termin do ustalenia z placówkami oświatowymi – miejsce do ustalenia
maj – październik XV Gminny Bieg Przełajowy w Brąswałdzie – termin do ustalenia – Brąswałd przystań kajakowa
maj- czerwiec Gminny Spływ Kajakowy – termin do ustalenia z placówkami oświatowymi – Szlaki kajakowe powiatu olsztyńskiego
11.06. Turniej Piłkarski ORLIKA – podsumowanie zajęć sportowych z Animatorem – Orlik w Kieźlinach
czerwiec-wrzesień V Gminne Regaty Kajakowe – termin do ustalenia Szlaki kajakowe powiatu olsztyńskiego
26.08. VIII Gminny Turniej Siatkówki na Trawie – Brąswałd
Wrzesień-październik Zawody Lekkoatletyczne – termin do ustalenia z placówkami oświatowymi – Stadion Komunalny w Dywitach
11.11. IV Gminny Bieg Niepodległości – Dywity
09.12. IX Gminny Turniej Siatkówki Halowej – ZS Tuławki

-terminy i miejsca rozgrywania zawodów mogą ulec zmianie ze względów organizacyjnych