FESTYN 650-LECIE SŁUP.031 boisko siatkówka 2016 r.16 Dzień Kobiet 2017 r..14 Mikołajki 2017.135
Wrzesień 2018
P W Ś C P S N
« Sie    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
YouTube
Sołtys: Zapraszam do pisania na chacie
Anonymous2: można bez logowania
Sołtys: not-one-care
Anonymous4: z telefonu działa
Anonymous4: cool
Sołtys: Przypominam o zebraniu wiejskim
Sołtys: Dziękuję wszystim obecnym za udział w zebraniu wiejskim. Na zebranie przyszło 31 osób.
Sołtys: Można już zapoznać się z podziałem Funduszu Sołeckiego na 2017 r.
Anonymous1315: smile
Anonymous1758: super strona
Sołtys: pozdrowienia dla mieszkańców Słup
Sołtys: zapraszamy na seans filmowy 22.10.2016 r.
Anonymous4950: Fajna strona.
Anonymous5637: Powodzenia na zawodach w siateczce
Sołtys: Dziękujemy
Anonymous28054: hehe
Anonymous33767: Wesołych Świąt dla mieszkańców Słup

Przypominamy pasażerom stale korzystającym z komunikacji miejskiej, że od 1 marca 2016 roku możliwość kupienia biletu sieciowego i trzydziestodniowego będzie wiązała się z koniecznością posiadania Olsztyńskiej Karty Miejskiej. ZDZiT chce ujednolicić system biletów długoterminowych, dlatego wycofywane są dotychczasowe sieciówki papierowe. Tradycyjną sieciówkę otrzymamy tylko w sytuacji, gdy kupujemy bilet okresowy po raz pierwszy.

Wyrobienie karty. Wniosek ze zdjęciem i kopiami dokumentów potwierdzających zniżkę (legitymacja szkolna, legitymacja studencka, dokumenty potwierdzające uprawnienia emeryckie i rentowe) można złożyć we wszystkich POK-ach ZDZiT lub drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej dedykowanej Olsztyńskiej Karcie Miejskiej pod adresem www.kartamiejska.olsztyn.eu. Wydanie OKM od chwili złożenia wniosku odbywa się po dwóch, trzech dniach.

okm

Zalety wynikające z korzystania z OKM:

·        to jedyny dokument jaki należy posiadać przy sobie wsiadając do autobusu lub tramwaju

·        podczas kontroli biletów w pojeździe wystarczy okazać OKM, okazywanie legitymacji szkolnej i studenckiej lub innego dokumentu upoważniającego do ulgi już nie będzie konieczne

·        w przypadku zgubienia OKM istnieje możliwość odzyskania już wykupionego biletu miesięcznego(wystarczy zwrócić się w tej sprawie do któregoś z Punktów Obsługi Klienta ZDZiT)

·        nie stoimy w kolejkach!– kupienie biletu sieciowego lub doładowywanie tzw. elektronicznej portmonetki można zrealizować przez internet lub w biletomacie stacjonarnym.

Źródlo
www.zdzit.olsztyn.eu

Dodaj komentarz